وبلاگ رایگان دانلود فیلم و سریال رایگان ساخت وبلاگ رایگان
حذف در پنل کاربری [X]
فروشگاه فايل ام

فروشگاه فايل ام

فروشگاه فايل ام

پروژه رشته كامپيوتر به زبان VB و SQL (سيستم مدرسه)

پروژه رشته كامپيوتر به زبان VB و SQL (سيستم مدرسه)

پروژه رشته كامپيوتر به زبان VB و SQL (سيستم مدرسه)

دسته بندي ويژوال بيسيك Visual Basic
فرمت فايل doc
حجم فايل 1.574 مگا بايت
تعداد صفحات 54
براي دانلود فايل روي دكمه زير كليك كنيد
دريافت فايل

پروژه رشته كامپيوتر به زبان VB و SQL (سيستم مدرسه)

در اين پروژه از زبان برنامه نويسي ساده و پرطرفدار ويژوال بيسيك استفاده شده است.

در اين پروژه از پايگاه داده SQL 2008 استفاده شده است. (فايل هاي پايگاه داده با پسوند mdf و ldf)

اين پروژه شامل مستندات كامل و اصولي با فرمت word و قابل ويرايش به شرح فهرست زير است:


فهرست مطالب

پيشگفتار
مقدمه
فصل اول
مشخصات و ويژگي هاي كلي نرم افزار
فرم هاي مورد استفاده در برنامه
فرم اصلي و صفحه آغازين
فرم ثبت نام
فرم اضافه كردن كلاس
فرم جستجوي كلاس
فرم ثبت و حذف كردن دانش آموز
فرم جستجوي دانش آموز
فرم مربوط به گزارش دانش آموزان
فرم مربوط به گزارش كلاس
فرم درباره ما
قسمت خروج برنامه اصلي
فصل دوم 15
جداول مورد استفاده برنامه در پايگاه داده
جدول دانش آموز
جدول كلاس
جدول ثب نام
ارتباط بين جداول
فصل سوم 22
نمودار ER سطح 1
ارتباط بين موجوديت ها
دياگرام برنامه در پايگاه داده
فصل چهارم
كدنويسي و توضيح كدها
فرم اصلي 27
كدنويسي مربوط به دكمه ثبت نام فرم ثبت نام
كدنويسي مربوط به هنگام لود شدن فرم ثبت دارو
كدنويسي دكمه برگشت فرم ثبت نام
كدنويسي دكمه حذف فرم ثبت نام
كدنويسي مربوط به لودكردن فرم ثبت نام
كدنويسي مربوط به فرم اضافه و حذف كردن كلاس
كدنويسي مربوط به دكمه ثبت فرم ثبت و حذف كلاس
كدنويسي مربوط به دكمه حذف فرم ثبت و حذف كلاس
كدنويسي دكمه برگشت فرم ثبت و حذف كلاس
كدنويسي زمان لود شدن فرم ثبت و حذف كلاس
كد نويسي فرم جستجوي كلاس
كدنويسي دكمه جستجو بر اساس كد فرم جستجوي كلاس
كدنويسي دكمه جستجو بر اساس نام فرم جستجوي كلاس
كدنويسي دكمه برگشت فرم جستجوي كلاس
كدنويسي زمان لود شدن فرم جستجوي كلاس
كدنويسي فرم حذف و اضافه كردن دانش آموز
كد نويسي دكمه ثبت فرم حذف و اضافه دانش آموز
كدنويسي مربوط به دكمه حذف فرم حذف و اضافه دانش آموز
كدنويسي دكمه برگشت فرم حذف و اضافه دانش آموز
كد نويسي فرم جستجوي دانش آموز
كدنويسي دكمه جستجو بر اساس كد فرم جستجوي دانش آموز
كدنويسي دكمه جستجو بر اساس نام فرم جستجوي دانش آموز
كدنويسي دكمه برگشت فرم جستجوي دانش آموز
كدنويسي زمان لود شدن فرم جستجوي دانش آموز
كدنويسي فرم درباره ما
كدنويسي دكمه برگشت فرم درباره ما
منابع


برچسب: ،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۰:۲۲ توسط:ام موضوع: فروشگاه فايل نظرات (0)

به اشتراک بگذارید :

Donbaler Donbaleh LinkPad Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg Technorati delicious

بررسي علل فرار مغزها در دبيرستان

بررسي علل فرار مغزها در دبيرستان

بررسي علل فرار مغزها در دبيرستان

دسته بندي روانشناسي و علوم تربيتي
فرمت فايل doc
حجم فايل 279 كيلو بايت
تعداد صفحات 90
براي دانلود فايل روي دكمه زير كليك كنيد
دريافت فايل

چكيده:

اين تحقيق پيرامون بررسي علل فرار مغزها در دبيرستان دخترانه فرزانگان شهرستان بجنورد انجام شده است

جامعه آماري اين پژوهشي را مجموعه ي دانش اموزان دبيرستان دخترانه ي فرزانگان شهرستان بجنورد تشكيل داده است كه 100 نفر به صورت تصادفي به عنوان نمونه ي اماري انتخاب گرديده و اطلاعات به روش كتبي توسط پرسشنامه جمع آوري گرديده و روش آماري استفاده شده در اين پژوهش آمار توصيفي مي باشد كه با فراواني و درصدگيري اطلاعات مورد تجزيه و تحليل قرار گرفت و با توجه به نتايج به دست آمده تمام فرضيه ها مورد قبول است به جز فرضيه ي 10 كه ورد قبول نيست.

فهرست مطالب
عنوان مطلب
چكيده:
فصل اول - كليات تحقيق
مقدمه
بيان مسأله
هدف و علت انتخاب موضوع تحقيق
ضرورت و اهيمت موضوع تحقيق
فرضيه ها
فصل دوم ادبيات و پيشينه تحقيق
فرار مغزها چيست
فرار مغزها يا فراري دادن مغزها
فرار مغزها يا شكار مغزها
علت پديده ي مهاجرت نخبگان و تشديد آن چيستL
عوامل موثر در فرار مغزها
نخبگان را چگونه حفظ كنيم
راه كارهاي نگهداري مغزها
30 درصد المپيادي ها مهاجرت كردند
تلاش ايران براي بازگشت المپيادي ها
پر جاذبه ترين كشورها براي مغزهاي ايران
كمبودها و بحرانهاي ناشي از تداوم مهاجرت نخبگان
عوامل موثر بر در بكار نگرفتن قدرت خلاقيت جوانان
مغزها از اروپا نيز فرار مي كنند
ضريب هوشي رؤساي جمهور آمريكا
آيا طرح معافيت از سر بازي كه چندي پيش مطرح شد مي تواند برگزيدگان را به ماندن در ايران ترغيب كند
نحوه گزينش المپيادي ها
فصل سوم روش تحقيق
نمونه آماري
روش نمونه گيري
ابزار جمع آوري اطلاعات
روش آماري
جامعه آماري
فصل چهارم تجزيه و تحليل و تفسير داده ها
تجزيه و تحليل داده ها به منظور قبول يا رد فرضيه ها
فصل پنجم خلاصه و نتيجه گيري
محدوديت هاي تحقيق
پيشنهادات
فهرست منابع و مآخذ
پيوست ها


برچسب: ،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۰:۱۳ توسط:ام موضوع: فروشگاه فايل نظرات (0)

به اشتراک بگذارید :

Donbaler Donbaleh LinkPad Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg Technorati delicious

بررسي روشهاي تدريس سنتي و جديد و تاثيرآنها در يادگيري دانش آموزان

بررسي روشهاي تدريس سنتي و جديد و تاثيرآنها در يادگيري دانش آموزان

بررسي روشهاي  تدريس سنتي و جديد و تاثيرآنها در يادگيري دانش آموزان

دسته بندي روانشناسي و علوم تربيتي
فرمت فايل doc
حجم فايل 127 كيلو بايت
تعداد صفحات 138
براي دانلود فايل روي دكمه زير كليك كنيد
دريافت فايل

مقدمه :

در دنياي پيچيده ، هيچكس بي نياز از تعليم وتربيت نيست . امروز فعاليت در مدرسه ودر امر آموزش ، خود بخش عظيمي از زندگي انسآنها شده است . لحظاتي را به خاطر مي آوريم كه چگونه نشستن در كلاس، گوش دادن به صداي يكنواخت معلم ،حفظ كردن بدون فهم مطالب درسي ، دلهره واضطراب ناشي از امتحان، وسرزنش معلمان ووالدين موجب نفرت وگريز ما از كلاس درس ومحيط آموزشي مي شد .راستي چرا ؟! چرا فعاليتهاي آموزشي نتوانست مارابا محيط آموزش مأنوس ، وبه ياد گيري علاقه‌مند كند ؟ چرا فعاليتهاي مدرسه با تهديد اصرار معلمان صورت مي گرفت؟ چرا شاگردان از تعطيل شدن مدرسه احساس رضايت وخوشحالي مي‌كردند؟ مقصر اصلي جه كسي بود؟ معلم ناتوان وناآگاه يا شاگرد بي‌علاقه و بي‌استعداد؟ آيا معلمان تعليم وتربيت، نتوانسته‌اند امكانات مطلوب يادگيري و زمينه‌هاي شكوفايي استعداد شاگردان‌ را فراهم كنند؟ و ‌يا انتخاب روش‌هاي تدريس به درستي انجام نشده است؟ اگاهي و شناخت معلم از اصول و روشهاي تعليم و تربيت عامل مهمي ‌است كه مي‌تواند اورا در كار خود موفق ‌و‌ مويد سازد. معلم بايد قادر باشد ‌با شناخت شاگردان وآگاهي از فرايند تدريس، نيازهاي آنان را مشخص كند و با در نظر ‌گرفتن توانا‌يي‌هاي ايشان به ايجاد وضعيت مطلوب آموزش اهتمام ورزد .

بيان مسئله: چه رابطه‌اي بين نوع انتخاب روش تدريس و تأثير آن در يادگيري دانش‌آموزان وجود دارد؟

فرضيه: بين نوع انتخا‌ب روش تدريس و تأثير آن درياد گيري دانش‌آموزان همبستگي وجود دارد‌.

اهداف :

- معرفي روشهاي سنتي و جديد تدريس در نظام آموزش .

- نقد و بررسي روش‌هاي مختلف تدريس و تأثير نوع ‌انتخاب آنها در ياد‌گيري دانش‌آموزان.

- بررسي محاسن ومعايب استفاده از روشهاي مختلف تدريس.

جامعه آما‌ري:جامعه مورد مطالعه، دانش‌آموزان دختر مقطع راهنمايي منطقه 9 تهران هستند .

تقسيم بندي دانش‌آموزان درسه پايه اول ، دوم ، وسوم راهنمايي مي‌باشد .

تحقيق مورد نظر در بررسي روش‌هاي تدريس مختلف وتأثير آنها برروي دانش‌آموزان است.

نمونه گيري:تعداد كل دانش آموزان300نفر مي‌باشد .ودرهرپايه3 كلاس وجود دارد .

تعداد دانش آموزان هركلاس تقريبأ 33 نفراست .

«فهرست»

فصل اول :
موضوع ..................... 1
مقدمه ............. 1
بيان مسئله ................... 2
فرضيه .......................... 2
اهداف ..................... 2
جامعه آماري ................. 2
نمونه گيري....................... 2
تعاريف واصطلاحات................... 3
فصل دوم : ادبيات وپيشينه تحقيق
مقدمه...................... 4
معرفي روشهاي مختلف تدريس.............. 4
بخش اول : برسي روشهاي سنتي و تأثيرآنها در يادگيري دانش آموزان. 5
روش حفظ وتكرار............. 5
محاسن ومحدوديتهاي روش حفظ وتكرار........ 6
روش سخنراني........... 7
مراحل اجراي روش سخنراني............. 8
محاسن و معايب محدوديتهاي روشهاي سخنراني........ 26
نتيجه............. 31
روش پرسش وپاسخ................... 32
هدف از روش پرسش وپاسخ......... 34
محاسن ومحدوديتهاي روش پرسش وپاسخ..... 34
روش نمايش (نمايش علمي )......... 35
مراحل اجراي روش نمايش............. 35
محاسن ومحدوديتهاي روش نمايش............. 37
روش ايفاي نقش .............. 38
فنون كلي اجراي نمايش ............ 39
مراحل اجراي روش ايفاي نقش.......... 39
روش گردش علمي ............ 41
روش بحث گروهي............. 46
چه دروس و موضوعاتي را مي توان با روش بحث گروهي تدريس كرد؟. 47
درچه موقعيتي ويراي چه هدفي مي توان از روش بحث گروهي استفاده كرد؟... 49
مراحل اجراي روش بحث گروهي.......... 50
محاسن ومحدوديتهاي روش بحث گروهي ........... 61
روش آزما يشگاهي(آزمايشي)................ 62
محاسن ومحدوديتهاي روش آزمايشي........ 65
خلاصه .................. 66
بخش دوم : بررسي روشهاي تدريس جديد وتأثير آنها در ياد گيري دانش آموزان70
روشهاي آموزش انفرادي................ 71
هدفهاي آموزش انفرادي............ 72
طرح كلر وسطوح مختلف آن.............. 75
روشهاي مختلف آموزش انفرادي......... 79
سازماندهي مجدد مدارس براي آموزش انفرادي.......... 88
خلاصه........ 95
روش مسأله اي............... 96
شرايط اجراي روش مسأله اي............ 96
چگونگي اجراي روش مسأله اي.......... 97
محاسن ومحدوديتهاي روش مسأله اي............ 99
روش واحدها............................. 100
ويژگي روش واحدها....................... 101
مراحل اجراي روش واحدها..................... 102
روش واحد موضوع........................... 104
ويژگيهاي روش واحد موضوع..................... 104
محاسن ومحدوديتهاي روش واحد موضوع......... 105
روش واحد تجربي ................ 106
ويژگيهاي روش واحد تجربي........................ 106
نمونه اي از يك واحد تجربي ....... 107
روش واحد طرح...................... 109
ويژگي هاي روش واحد طرح ............ 109
محاسن ومحدوديتهاي روش واحد طرح ............ 111
خلاصه ................ 112
فصل سوم طرح تحقيق
متغييرها....... 116
جامعه آماري ونمونه گيري هاي مختلف توسط دانشمندان....... 116
جامعه اماري ونمونه گيري محقق............... 120
جدول........... 123
نمودار ............. 123
آمار توصيفي........... 124
شاخص مركزي........... 125
فصل چهارم:
نتيجه گيري............. 126
پيشنهادات............. 127
رد يا قبول فرضيه................... 127
فرم خام......... 128
منابع مأخذ............. 129
واژه نامه ........................... 131


برچسب: ،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۰:۰۳ توسط:ام موضوع: فروشگاه فايل نظرات (0)

به اشتراک بگذارید :

Donbaler Donbaleh LinkPad Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg Technorati delicious

پروژه رشته كامپيوتر به زبان SQL و VB (سيستم داروخانه)

پروژه رشته كامپيوتر به زبان SQL و VB (سيستم داروخانه)

پروژه رشته كامپيوتر به زبان SQL و VB (سيستم داروخانه)

دسته بندي كامپيوتر و IT
فرمت فايل doc
حجم فايل 2.784 مگا بايت
تعداد صفحات 52
براي دانلود فايل روي دكمه زير كليك كنيد
دريافت فايل

پروژه رشته كامپيوتر به زبان SQL و ويژوال بيسيك (سيستم داروخانه)

اين پروژه شامل برنامه نويسي به زبان ويژوال بيسيك مي باشد كه بسيار راحت و خوانا نوشته شده است.
در اين پروژه از پايگاه داده SQL 2008 استفاده شده است
اين پروژه شامل مستندات كامل به فرمت word و قابل ويرايش به شرح فهرست ذيل مي باشد:


فهرست منابع

پيشگفتار
مقدمه
فصل اول
مشخصات و ويژگي هاي كلي نرم افزار
فرم هاي مورد استفاده در برنامه
فرم اصلي و صفحه آغازين
منوي ثبت اطلاعات
منوي ثبت نسخه
منوي جستجو
منوي گزارش گيري
منوي درباره ما
فصل دوم
جداول مورد استفاده برنامه در پايگاه داده
جدول مشتري
جدول دارو
جدول نسخه
ارتباط بين جداول
فصل سوم
نمودار ER سطح 1
ارتباط بين موجوديت ها
دياگرام برنامه در پايگاه داده
فصل چهارم
كدنويسي و توضيح كدها
فرم اصلي 29
فرم ثبت و حذف دارو
كدنويسي دكمه حذف مربوط به فرم ثبت دارو
كدنويسي دكمه برگشت مربوط به فرم ثبت دارو
كدنويسي مربوط به هنگام لود شدن فرم ثبت دارو
فرم ثبت و حذف مشتري
كدنويسي مربوط به دكمه اضافه فرم ثبت مشتري
كدنويسي دكمه حذف مربوط به فرم ثبت مشتري
كدنويسي دكمه برگشت مربوط به فرم ثبت مشتري
كدنويسي مربوط به هنگام لود شدن فرم ثبت مشتري
فرم ثبت و حذف نسخه
كدنويسي مربوط به دكمه اضافه فرم ثبت نسخه
كدنويسي مربوط به دكمه حذف فرم ثبت نسخه
كدنويسي مربوط به هنگام لود شدن فرم ثبت و حذف نسخه
كد نويسي فرم جستجوي دارو
كدنويسي مربوط به دكمه جستجو فرم جستجوي دارو
كدنويسي مربوط به لود شدن فرم جستجوي دارو
كدنويسي فرم جستجوي مشتري
كدنويسي مربوط به دكمه جستجوي فرم جستجوي مشتري
منابع


برچسب: ،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۹:۵۳ توسط:ام موضوع: فروشگاه فايل نظرات (0)

به اشتراک بگذارید :

Donbaler Donbaleh LinkPad Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg Technorati delicious

تفسير روان شناختي نقاشي هاي اطفال 7 تا 9 ساله كرج در ارتباطات خانوادگي

تفسير روان شناختي نقاشي هاي اطفال 7 تا 9 ساله كرج در ارتباطات خانوادگي

تفسير روان شناختي نقاشي هاي اطفال 7 تا 9 ساله كرج  در ارتباطات خانوادگي

دسته بندي روانشناسي و علوم تربيتي
فرمت فايل doc
حجم فايل 359 كيلو بايت
تعداد صفحات 92
براي دانلود فايل روي دكمه زير كليك كنيد
دريافت فايل

خلاصه :

در بين تست هاي متداول شخصيت كه معمولاً در مراكز روانشناختي ، روانپزشكي به كار بسته مي‌شوند تست ترسيم خانواده از جايگاه خاصي برخوردار است .

3 دليل براي اين اهميت وجود دارد : نخست آنكه اجراي آن سريع و آسان است ، دوم آنكه ، به منزله شيوة بيان خيالپردازي و خلاقيت كودك ، بهتر از هر تست ديگر مي توان محتواي عميق شخصيت را ، كه بر اساس وارسي مستقيم دست يافتني نيست ، منعكس كند و سوم بدليل اينكه اغلب اختلالات روانشناختي سازشي تابع تعارض هاي رواني كودكانه اند (تعارض هاي ناشي از رقابت برادرانه و تعارض هاي اديپي) ، شيوه اي كه يك كودك بر اساس آن خود را در قلب خانوادة منتخب قرار مي دهد ، ما را به عمق مسائل و مشكلات وي هدايت مي كند (كرمن-1381)

تحقيقات قبلي تا حد زيادي مؤيد فرافكني كودك در تست ترسيم خانواده است كه البته با بررسي محتوا مي توان به كشف و تحليل آنچه در ذهن كودك است نائل آمد .

در اين تحقيق سعي شده است كه بار ديگر به بررسي ارزش تشخيصي اين آزمون پرداخته شود و آن را در يك نمونه اي از يك جامعه اجرا و با مصاحبه اي كه با كودك و خانواده اش صورت پذيرفته مقايسه نمود .

يافته هاي اين پژوهش در اكثر فرضيات مؤيد اين است كه تا حد زيادي مي توان بر اين تستها اعتبار كرد علي الخصوص به ارزنده سازي و نا ارزنده سازي افراد در اين تست بايد توجه نمود . ولي در خصوص ترغيب ترسيم و اهميت اين ترتيب بايد گفت عوامل مختلف مي تواند اين حالات را تغيير دهد كه بايد در ضمن درك دلايل آن به قضاوت پرداخت .

در ضمن اينكه مي توان تا حدي بر اين نقاشي ها اعتبار كرد ولي از اين آزمون مي توان بعنوان ابزاري باليني براي تسهيل گفتگو با فرد استفاده كرد و لذا انجام آزمون فرافكني مي تواند در يك مصاحبة باليني اوليه به «شكستن يخ» رابطه كمك كند ، و چارچوب مناسبي براي انجام گفتگوي اوليه فراهم آورد .

فهرست مطالب

عنوان صفحه

الف)فصل اول : طرح تحقيق (كليات) 1
ب)فصل دوم : مروري بر ادبيات موضوع (Literature Review) 28
ج)فصل سوم : آشنائي با قلمرو مكاني تحقيق (جامعه آماري) 43
د)فصل چهارم : روش تحقيق 45
هـ)فصل پنجم : يافته هاي تحقيق و تجزيه و تحليل آنها 49
و)فصل ششم : خلاصه تحقيق و پيشنهادها 65
پيوستها 69
عنوان صفحه
فصل اول : 1-مقدمه 2
(كليات) 2-بيان مسئله 4
3-تاريخچه و سابقه موضوع 5
4-اهميت و ضرورت موضوع تحقيق16
5-اهداف تحقيق 18
6-چهارچوب نظري تحقيق 20
7-مدل تحليلي تحقيق 23
8-فرضيه هاي تحقيق 24
9-روش تحقيق 27
10-قلمرو مكاني تحقيق 27
11-قلمرو زماني تحقيق 27
12-روش نمونه گيري 27
13-ابزارهاي گردآوري داده ها 27
14-روش تجزيه و تحليل 27
فصل دوم : اطلاعاتي در خصوص پيشينة موضوع و تحقيقات انجام شده 28
(مروري بر ادبيات موضوع)
فصل سوم : آشنايي با قلمرو مكاني تحقيق 43
(قلمروي مكاني تحقيق)
فصل چهارم : آشنايي با روش تحقيق در اين پايان نامه 45
(روش تحقيق)
فصل پنجم : تجزيه و تحليل يافته هاي تحقيق 49
(تجزيه و تحليل)
فصل ششم : خلاصه تحقيق ، پيشنهادها و پيوستها 65


برچسب: ،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۹:۴۴ توسط:ام موضوع: فروشگاه فايل نظرات (0)

به اشتراک بگذارید :

Donbaler Donbaleh LinkPad Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg Technorati delicious

تبيين رابطه بين نقش جنسيتي مردانه و زنانه با رشته تحصيلي

تبيين رابطه بين نقش جنسيتي مردانه و زنانه با رشته تحصيلي

تبيين رابطه بين نقش جنسيتي مردانه و زنانه با رشته تحصيلي

دسته بندي روانشناسي و علوم تربيتي
فرمت فايل doc
حجم فايل 86 كيلو بايت
تعداد صفحات 113
براي دانلود فايل روي دكمه زير كليك كنيد
دريافت فايل

چكيده

تحقيق حاضر به مقايسه ويژگيهاي شخصيتي مردانه و زنانه دردانشجويان پسر رشته ي فني مهندسي و رشته ي هنر ميپردازد. جامعه آماري اين تحقيق دانشجويان پسر دانشگاه هاي سطح شهر تهران هستند كه از بين آنها 198 نفر به عنوان نمونه و به طور تصادفي از دو دانشگاه علم و صنعت و دانشگاه تهران انتخاب شدند.

از مقياس تكميلي مردانگي و زنانگي آزمونMMPI-2به عنوان ابزار پژوهش استفاده شده است. نتايج نشان داد كه بين دانشجويان رشته ي فني مهندسي و دانشجويان رشته هنر از نظر ميزان زنانگي و مردانگي تفاوت معني داري وجود ندارد. همين طور بين دانشجويان مجرد و متاهل مورد بررسي تفاوت معني داري ديده نشد.

بعلاوه بين دانشجويان كارشناسي و ارشد نيز از نظر ميزان زنانگي و مردانگي رابطه تفاوت معني داري وجود نداشت. بين شاغلين رشته فني مهندسي و شاغلين رشته هنر نيز تفاوت معني داري وجود نداشت.

كليد واژه ها:

مردانگي ، زنانگي ،دانشجو، رشته تحصيلي

فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول (كليات پژوهش): 1
مقدمه 1
بيان مسئله 5
ضرورت و اهميت پژوهش 7
هدف پژوهش 9
سئوالات پژوهش 9
فصل دوم (پيشينه پژوهش): 11
هويت جنسي 12
پيدايي هويت جنسي 13
نظريه طرحواره جنسي 15
نقش يابي جنسي در اوايل كودكي 17
تاثيرات ژنتيكي بر نقش يابي جنسي اوايل كودكي 18
تاثيرات محيطي بر نقش يابي جنسي اوايل كودكي 19
هويت و رفتار جنسي در اواسط كودكي 25
تاثيرات فرهنگي بر نقش يابي جنسي در اواسط كودكي 26
نقش يابي جنسي در نوجواني 27
هويت جنسي در ميان سالي 30
كليشه ها يا تصورات قالبي جنسيتي چيست؟ 33
تصورات قالبي جنسي 33
عقايد و رفتارهاي قالبي مربوط به جنسيت در اوايل كودكي 35
عقايد جنسيت كليشه اي در اواسط كودكي 36
تصورات قالبي و كليشه اي در مورد زنان 38
ويژگي هاي جنس زن 38
ويژگي هاي جنس مرد 39
ديدگاه هاي كليشه اي راجع به مردان 40
تغييرات نقش هاي مردان 41
عوامل موثر در تفويت تفاوت هاي زن و مرد 42
تفاوت هاي زن و مرد از لحاظ خلقي 47
نحوه برخورد با فشارهاي روحي و عصبي 48
تفاوت هاي مرد و زن در كمك كردن به ديگران 49
نظريه طرحواره جنسيتي 51
سازماندهي طرحواره هاي جنسيتي 51
رشد طرحواره جنسيتي 53
زنان و اقليت هاي قومي 56
حضور كمرنگ زنان در عرصه هاي مديريتي 58
وجود نگاه هاي سنتي 60
آيا زنان مي توانند رهبر باشند 62
زنان ، جرم ، خلافكاري 68
شيوه هاي سنجش مردانگي و زنانگي 74
مقياس هاي نقش جنسيت مردانه و نقش جنسيت زنانه 81
تفسير نره هاي مقياس GM وGF 83
فصل سوم (روش شناسي پژوهش): 85
طرح تحقيق 86
جامعه آماري 86
نمونه آماري 86
روش نمونه گيري 86
ابزارهاي پژوهش 86
پاياني و اعتبار 88
فصل چهارم(نتايج): 90
الف:توصيف داده هاي آماري 91
ب: تحليل داده آماري 96
فصل پنجم(بحث در نتايج): 104
بحث در نتايج 108
محدوديت ها 109
پيشنهادات 110
منابع 111
پيوست 113


برچسب: ،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۹:۳۴ توسط:ام موضوع: فروشگاه فايل نظرات (0)

به اشتراک بگذارید :

Donbaler Donbaleh LinkPad Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg Technorati delicious

مقاله ترجمه شده كشاورزي پايدار: گياه شوره زار

مقاله ترجمه شده كشاورزي پايدار: گياه شوره زار

مقاله ترجمه شده كشاورزي پايدار: گياه شوره زار

دسته بندي كشاورزي و زراعت
فرمت فايل doc
حجم فايل 250 كيلو بايت
تعداد صفحات 12
براي دانلود فايل روي دكمه زير كليك كنيد
دريافت فايل

فايل لاتين: 11 صفحه
فايل ترجمه: 12 صفحه
مقاله مربوط به سال 2014
گياه شوره زار، يك گونه ي گياهي شوري زي براي كشاورزي پايدار در مناطق بياباني:
عنوان لاتين: Saltgrass a True Halophytic Plant Species for Sustainable Agriculture in Desert Regions
چكيده:

بيابان زايي مداوم از زمين ‌هاي قابل كشت به دليل شهرنشيني ، گرم شدن كره زمين، آب و استفاده از آب‌هايي با درجه شوري كم براي آبياري، به خصوص در مناطقي كه كمبود آب را تجربه كرده‌اند، است. استفاده از آب با درجه شوري كم براي آبياري، بيشتر در مورد گياهاني است كه با خاك‌هاي شور و كمبود آب در اين مناطق تحت فشار هستند. بنابراين نياز فوري براي پيداكردن گونه‌هاي گياهي مقاوم در برابر شوري يا خشكسالي براي زنده ماندن يا حفظ شدن تحت چنين شرايط سختي، وجود دارد. چون‌كه گياهان بومي تقريبا تحت چنين شرايطي رشد مي كنند، و با اين تنش ها (يا فشارها) سازگار هستند، آنها بهترين و مناسب ترين انتخاب براي استفاده تحت چنين شرايط سختي هستند. اگر گونه‌هاي مقاوم در برابر فشار يا تنش، از اين گياهان بومي به طور موفقيت‌آميزي شناسايي شوند، استفاده از آنها توسط توليدكنندگان باعث صرفه جويي‌هاي قابل توجهي در درآمدها خواهد شد و باعث صرفه جويي قابل توجهي در پول كشور خواهد شد. تحقيقات من در دانشگاه آريزونا در مورد گياهان شوره زار، گونه‌هاي گياهي شوري زي، نشان داده است كه اين گياه يك مقاومت عالي در برابر شوري و خشكي و يك توان بسيار عالي براي چنين شرايط سخت دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۹:۲۴ توسط:ام موضوع: فروشگاه فايل نظرات (0)

به اشتراک بگذارید :

Donbaler Donbaleh LinkPad Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg Technorati delicious

تاثير رنگ بر حافظه كودكان

تاثير رنگ بر حافظه كودكان

تاثير  رنگ بر حافظه كودكان

دسته بندي روانشناسي و علوم تربيتي
فرمت فايل doc
حجم فايل 644 كيلو بايت
تعداد صفحات 90
براي دانلود فايل روي دكمه زير كليك كنيد
دريافت فايل

فهرست مطالب
عنوان صفحه
چكيده
فصل اول : مقدمه
مقدمه 1
بيان مسئله 4
هدف پژوهش 4
اهميت موضوع 4
فرضيات پژوهش 5
متغيرهاي اساسي پژوهش 5
تعاريف عملياتي 6
فصل دوم : پيشينه تحقيق
مفهوم رنگ 8
پيدايش رنگها 11
دسته بندي رنگها 14
رنگ شناسي كودكان 21
رويت رنگ 25
طبيعت رنگها 26
آميزش رنگها 27
اختلالات رويت رنگ 30
فيزيولوژي رنگ 32
عنوان صفحه
تقويت درك رنگ 33
حافظه 34
رشد حافظه در نوباوگي 40
حافظه چيست ؟ 42
انواع حافظه 46
حافظه كوتاه مدت 47
حافظه بلند مدت 49
اندازه گيري حافظه (يادآوري با فرايندشناسي بازآموزي) 53
حافظه سازنده 56
عوامل موثر بر يادگيري وتقويت حافظه 57
تداعي انديشه ها 59
درباره فرايند به خاطر سپردن 61
حافظه و فراگيري 63
فصل سوم : روش اجراي تحقيق
جامعه آماري 69
روش تحقيق 69
نمونه 69
حجم نمونه 69
روش نمونه گيري 70
عنوان صفحه
ابزار تحقيق 70
روش و چگونگي اجرا 70
روش آماري 71
فصل چهارم : تجزيه و تحليل
جدول شماره 1 و 2 براي گروه رنگي و بازشناسي همراه با نمودار 73
جدول شماره 3 براي گروه سياه و سفيد همراه با نمودار 74
جدول شماره 4 براي بازشناسي گروه سياه و سفيد همراه با نمودار 75
فصل پنجم : بحث و نتيجه گيري
خلاصه مطالب 82
محدوديتهاي پژوهش و پيشنهادات
منابع
ضمايم


برچسب: ،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۹:۱۵ توسط:ام موضوع: فروشگاه فايل نظرات (0)

به اشتراک بگذارید :

Donbaler Donbaleh LinkPad Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg Technorati delicious

برسي تأثير بدرفتاري والدين بر عزت نفس دانش آموزان

برسي تأثير بدرفتاري والدين بر عزت نفس دانش آموزان

برسي تأثير بدرفتاري والدين بر عزت نفس دانش آموزان

دسته بندي روانشناسي و علوم تربيتي
فرمت فايل doc
حجم فايل 40 كيلو بايت
تعداد صفحات 62
براي دانلود فايل روي دكمه زير كليك كنيد
دريافت فايل

فهرست مطالب
فصــل اول
كليات
1- مقدمه
2- بيان مسأله
3- اهميت و ضرورت مسأله
4- اهداف تحقيق
5- سؤالات و فرضيات تحقيق
6- روش تحقيق
7- تعريف واژه‎ها و اصطلاحات
فصــل دوم
ادبيات تحقيق
مقدمه
الف: پيشينه نظري تحقيق

ب: تحقيقات انجام شده در ايران و خارج از آن

فصــل سوم

روش تحقيق
1- مقدمه
2- روش تحقيق
3- جامعه و نمونه
4- روش نمونه‎گيري
5- ابزار اندازه‎گيري
6- چگونگي گردآوري داده‎ها
7- روش آماري

فصــل چهارم

يافته و نتايج تحقيق
مقدمه
يافته‎ها
فصــل پنجم
بحث يافته‎ها و تجزيه و تحليل آنها
فهرست منابع و ضمائم
ضميمه الف
فهرست منابع
ضميمه ب


برچسب: ،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۹:۰۳ توسط:ام موضوع: فروشگاه فايل نظرات (0)

به اشتراک بگذارید :

Donbaler Donbaleh LinkPad Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg Technorati delicious

بررسي رابطۀ بين حمايت اجتماعي و سلامت روان دانشجويان

بررسي رابطۀ بين حمايت اجتماعي و سلامت روان دانشجويان

بررسي رابطۀ بين حمايت اجتماعي و سلامت روان دانشجويان

دسته بندي روانشناسي و علوم تربيتي
فرمت فايل doc
حجم فايل 254 كيلو بايت
تعداد صفحات 60
براي دانلود فايل روي دكمه زير كليك كنيد
دريافت فايل

فصل اول: كليات تحقيق
مقدمه 2
بيان مسئله 4
ضرورت مسئله 7
فرضيه ها 8
اهداف تحقيق 8
اهداف جزئي 7
تعريف نظري 8
فصل دوم: ادبيات تحقيق
مباحث نظري 10
سلامت رواني 10
بخش اول: بازخوردهاي مزبوط به خود شامل 12
اصول بهداشت رواني 15
ملاك هاي سلامت روان 15
سلامت روان از ديدگاه مكاتب گوناگون 16
عوامل موثر سلامت روان 17
نقش خانواده در سلامت روان 19
مفهوم سلامت روان در نظريه اسلام 20
مفهوم سلامت روان و بهنجاري از ديدگاه نظريه پردازان 21
پيامدهاي سلامتي 25
حمايت اجتماعي 25
سنجش حمايت اجتماعي 26
انواع حمايت 27
مدل هاي حمايت اجتماعي 29
حمايت اجتماعي و سلامتي 30
حمايت اجتماعي و تغييرات فيزيولوژيك 31
تغييرات ايمني بدن 32
حمايت هاي اجتماعي و رفتارهاي بهداشتي 32
فصل سوم: روش تحقيق
روش تحقيق 35
جامعه آماري 35
روش نمونه گيري 36
سلامت روان 36
ويژگي هاي روانسنجي GHQ29 37
روش كمي سازي و نمره گذاري 37
ابزار اندازه گيري حمايت اجتماعي 38
روايي ابزار پژوهش 38
پايايي ابزار پؤوهش 38
شيوه اجرا 38
روش تجزيه و تحليل داده ها 39
روش گردآوري اطلاعات (ميداني، كتابخانه اي و غيره) 39
فصل چهارم تجزيه و تحليل داده ها
آمار توصيفي داده ها 41
توصيف استنباطي داده ها 47
فصل پنجم: نتيجه گيري
نتيجه گيري 51
ملاحضات و مشكلات تحقيق 53
محدوديت هاي پژوهش 55
پيشنهادات 56
منابع و ماخذ 57


برچسب: ،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۸:۵۳ توسط:ام موضوع: فروشگاه فايل نظرات (0)

به اشتراک بگذارید :

Donbaler Donbaleh LinkPad Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg Technorati delicious